Kundtjänst

Du kan känna dig trygg när du ringer till oss, våra vägledare har tystnadsplikt och vi följer Etiska rådets riktlinjer för betalsamtal. Kostnaden kommer på din telefonräkning (20 kronor per minut). Debiteringen börjar när du har fått kontakt med mediet. Vid samtal till fakturalinjen tillkommer fakturaavgift på 29 kronor. Du måste vara minst 18 år när du ringer till oss. Max samtalstid är 50 minuter.

Kundtjänsten är öppen vardagar mellan 9 – 16
Telefon, 08-21 46 02 
E-post,  kundtjanst@vendelastelefonbyra.se

Integritetspolicy: Vår integritetspolicy kan du läsa här

Du betalar bara för din samtalstid. Debiteringen för samtalet startar när du får kontakt med mediet (gäller ej kontantkortsnumret 0939-304 01 17, då den tjänsten inte finns hos Comviq och Tele2).

Vill du betala med faktura? Då ringer du telefonnummer 08-505 236 40. Fakturan skickas då till dig (med diskret avsändare) efter samtalet, med 20 dagars betalningstid. Samtalet kostar 20 kronor per minut, fakturaavgiften är 29 kronor. Minsta debitering är 5 min. Obs! Om du ringer från ett företagsabonnemang (t ex din tjänstetelefon) kommer fakturan till företaget som mobilen är registrerad på.

Ringer du från en kontantkortstelefon (gäller Comviq och Tele2)? Då ringer du telefonnummer 0939-304 01 17. Det kostar 20 kronor per minut, tyvärr erbjuder de inte tjänsten som gör att du betalar först när du fått svar. Det är därför viktigt att du kontrollerar att det finns någon som kan ta emot ditt samtal. Det kan du göra här.

Vi erbjuder inte medicinsk, juridisk, ekonomisk eller psykologisk sakkunskap.

Det är viktigt att du vänder dig till sådan expertis när det behövs.

Andra användbara telefonnummer:

Scroll to Top