Kundtjänst

Du kan känna dig trygg när du ringer till oss, våra vägledare har tystnadsplikt och vi följer Etiska rådets riktlinjer för betalsamtal. Kostnaden kommer på din telefonräkning (20 kronor per minut). Debiteringen börjar när du har fått kontakt med mediet. Vid samtal till fakturalinjen tillkommer fakturaavgift på 29 kronor. 

Du måste vara minst 18 år när du ringer till oss.
Det telefonabonnemang som du ringer oss ifrån måste vara ditt eget, alternativt att du har tillåtelse av abonnemansginnehavaren att ringa Vendelas Telefonbyrå.
Om du har ett familjeabonnemang kommer fakturan till den som som har grundabonemanget.

Kundtjänsten är öppen vardagar mellan 9 – 16
Telefon, 08-21 46 02 
E-post,  kundtjanst@vendelastelefonbyra.se

Integritetspolicy: Vår integritetspolicy kan du läsa här

Reklamation: Om du inte är nöjd med ditt samtal kan du kontakta kundtjänst telefon 08-21 46 02 eller skriv ett mail till kundtjanst@vendelastelefonbyra.se

Ångerrätt gäller inte för den här tjänsten enligt  Lag om distansavtal 2005:59 §11

Du betalar bara för din samtalstid. Debiteringen för samtalet startar när du får kontakt med mediet.

Vill du betala med faktura? Då ringer du telefonnummer 08-505 236 40. Fakturan skickas då till dig (med diskret avsändare) efter samtalet, med 20 dagars betalningstid. Samtalet kostar 20 kronor per minut, fakturaavgiften är 29 kronor. Minsta debitering är 5 min. 
Obs! Om du ringer från ett företagsabonnemang (t ex din tjänstetelefon) kommer fakturan till företaget som mobilen är registrerad på. Om du har ett familjeabonnemang kommer fakturan till den som har grundabonnemanget.

Förskottsbetalning. Det är enkelt att betala i förskott, du kan fylla på ditt konto när du vill. När du har betalat och fått din kod ringer du 08 50523640.

Vi erbjuder inte medicinsk, juridisk, ekonomisk eller psykologisk sakkunskap.

Det är viktigt att du vänder dig till sådan expertis när det behövs.

Andra användbara telefonnummer:

Scroll to Top